Доступність посилання

20 Листопад 2017, Київ 16:00

Власник «1+1» запевняє, що не втручається в редакційну політику


Бізнесмен Ігор Коломойський запевнив інтернет-видання «Українська правда» в суботу, що не впливає на інформаційну політику свого телеканалу «1+1».

За його словами, коли він оформив купівлю каналу, було ухвалено рішення про «повну інвентаризацію». За словами Коломойського, на той час на каналі були проблеми з замовними матеріалами і прихованою рекламою, так званою «джинсою», і, сказав він, «ми оголосили цьому війну».

Тоді, розповів далі підприємець, генеральний директор каналу Олександр Ткаченко зібрав збори і сказав, що потрібно дотримуватися журналістських стандартів, що має бути об’єктивна подача інформації, «без особистої думки, без шоу у випуску новин».

Коломойський наголосив, що журналісти мають одержувати гроші тільки в касі каналу, а не «десь в іншому місці» за замовлені матеріали чи приховану рекламу.

Власник каналу розповів, що вже виявили «трьох ініціаторів цього шуму, що виник на каналі» навколо заяв журналістів про цензуру.

«Ми з ними готові працювати далі, якщо вони будуть дотримуватися стандартів журналістики. Якщо ні, придумаємо їм іншу роботу, можливо, переведемо в комерційний відділ, якщо вони хочуть заробляти гроші, а не займатися журналістикою», – сказав він.

Коломойський збирається найближчим часом сам зустрітися з журналістами.

На питання, чи впливає він особисто на інформаційну політику, підприємець заявив: "Прямо відповідаю – ні. Більш того, я не знав ні про конфлікт на каналі, ні про заяву журналістів. Я довідався про це з дзвінка кореспондента Financial Times».

На питання, чи звертався до нього хтось з Кабінету Міністрів або Адміністрації президента щодо інформаційної політики каналу, Коломойський відповів: «Ні. Ніхто і ні з якими пропозиціями до мене не звертався. Ні щодо дружби, ні щодо преференцій у бізнесі. У нас з цього приводу не було жодних контактів».

Натомість він заявив, що про вплив на інформаційну політику каналу намагався домовитися з ним Блок Юлії Тимошенко.

За його словами, після придбання ним каналу «1+1» йому подзвонив народний депутат Олександр Абдулін із БЮТ і запитав, як буде «продовжуватися співпраця з каналом».

«Я запитав, що він має на увазі. Він сказав, що раніше на цю співпрацю було виділено певний бюджет. Наскільки я розумію, це були не малі суми – близько 3 мільйонів доларів на рік», – заявив Коломойський.

За його словами, коли він сказав, що тепер цього не буде, то, можливо, в БЮТ «зайнялися безпосередньо журналістами».

«І тепер після зміни власника це викликає от таку реакцію, тому що хтось втратив додатковий заробіток», – додав бізнесмен.

Днями українські журналісти заявили про встановлення на телебаченні цензури.

Зокрема, про запровадження цензури на телеканалі «1+1» заявили журналісти Телевізійної служби новин (ТСН).

За їхніми словами, на телеканалі «1+1» є достатньо закритих тем.

Зі схожою заявою виступили відтак і журналісти програми «Вікна» телеканалу «СТБ».

Заступниця голови Адміністрації Президента Ганна Герман, зустрівшись із журналістами ТСН, заявила, що не побачила цензури на телеканалі «1+1».

Так само й на телеканалі «СТБ» заявили, що там відбувається «переформатування» програми «Вікна» й запроваджується її нова інформаційна концепція, а цензури немає.
XS
SM
MD
LG